انفجارحرم حضرت زینب درراستای ایجادتفرقه میان مسلمانان صورت گرفته است
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا، شیخ 'عبدالامیر قبلان' در خطبه های نماز جمعه بیروت با اشاره به عملیات های تروریستی اخیر در عراق خواستار اعلام همبستگی تمامی آزادیخواهان، صاحبان ادیان الهی و مدافعان حقوق بشر در مواجه با این عملیات های ضدانسانی شد.

وی در ادامه افزود: مردم عراق باید نسبت به حجم توطئه هایی كه كشورشان را هدف قرار داده است، آگاه باشند و با وحدت خود، كشورشان را از شر توطئه ها نجات دهند.

قبلان با تمجید از نتایج جلسات اخیر گفت وگوهای ملی سران گروههای لبنانی تأكید كرد: این جلسات، دستآوردهای ملی و بزرگی را برای لبنان به ارمغان آورد و باعث شد تا گروههای لبنانی، اختلافات داخلی خود را به میز مذاكره و گفت وگو بكشانند.

قبلان در ادامه خطبه های نماز جمعه، سران گروههای لبنانی ها را به ادامه مشورت در گفت وگوهای ملی با هدف حفظ ثبات و امنیت در سوریه دعوت كرد.

وی در بخشی دیگر از خطبه ها، مردم لبنان را از افتادن در دام فتنه های مذهبی با هدف سوق دادن لبنان به دامن جنگ های طایفی برحذر داشت و از آنان خواست با حمایت از ارتش در حفظ امنیت و ثبات كشور ،شریك باشند.

محمد 'رشید قبانی' مفتی اهل سنت لبنان هم به مناسبت فرا رسیدن روز معراج پیامبر(ص) طبق روایت اهل سنت، در پیامی با اشاره به اشغالگری رژیم صهیونیستی گفت: سرزمین فلسطین همواره عربی خواهد ماند و مسئولیت آزادسازی آن بر عهده هر مسلمان و اعراب است.

وی با اشاره به اینكه 'آزادی فلسطین در راه است؛ هر چند زمان بگذرد'،ادامه داد: مردم فلسطین، كشور خود را تحت عنوان صلح با اشغالگر بیگانه نمی فروشند چرا كه مردم فلسطین، مردمی هستند كه كشورشان را دوست دارند و به آن بازخواهند گشت.

قبانی تأكید كرد: كسانی كه برای آزادی كشورشان می كوشند، به اصل سكنی گزینی فلسطینی ها در مكان هایی غیر از خاك فلسطین و به خصوص لبنان، راضی نمی شوند.

مفتی لبنان ادامه داد: طرح سكنی گزینی فلسطینیان در خارج از خاك این كشور، توطئه صهیونیستی است كه با هدف محو كردن ملت فلسطین از خاك سرزمین مادری و آواره كردن آنها ایجاد شده است.

وی با اشاره به اوضاع داخلی لبنان گفت: ما باید نسبت به بروز فتنه های مذهبی هوشیار باشیم و با كنار گذاشتن اختلافات داخلی، كشورمان را از خطر سقوط نجات دهیم و بهترین راه نجات لبنان، ادامه گفت وگوهای ملی است.

1592

خاورم*2023**1030**1080





:: برچسب‌ها: زمستان ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: